MY23 Revolt X Advanced Pro 0 Action WebRes 17

Rowery typu gravel są od kilku lat na fali wznoszącej popularności. Ciągły rozwój prowadzi w różnych kierunkach rozwoju. Dotychczasowe modele Revolt z kolekcji Giant były dość uniwersalnymi maszynami o wielkim potencje wyścigowym i sprawdzające się w długodystansowej turystyce. Revolt X to zupełnie nowa seria: Skierowana do kolarzy szukających jeszcze większych przygód na szlaku.

Artur Drzymkowski

Revolt X - REWOLUCJA W ŚWIECIE GRAVELI

Seria Revolt od dekady przesuwa granice jazdy po szutrze i w mieszanym terenie. Jako jeden z pierwszych rowerów z gięta kierownicą, zbudowanych do jazdy po wyboistych drogach i żwirze, Revolt pomógł rozwinąć tą dyscyplinę.

 

Teraz pojawia się zupełnie nowa seria Revolt X. Skierowana do kolarzy szukających jeszcze większych przygód na szlaku. Łączy wydajność i kontrolę, z których Revolt zawsze był znany, z jeszcze większymi możliwościami, gdy teren robi się bardziej wymagający. Nowy Revolt X występuje zarówno w wersji kompozytowej, jak i aluminiowej. Ma nową geometrię dostosowaną do zawieszenia.

MY23 Revolt X Advanced Pro 0 Product WebRes 02

Wszystkie modele zawierają widelec amortyzowany o krótkim skoku, zaprojektowany specjalnie do jazdy po szutrze, oraz amortyzowaną sztycę. Wraz z 40 mm skoku z przodu i 25mm z tyłu, oraz z ramą i kokpitem zaprojektowanym pod kątem najlepszego pochłaniania drgań, Revolt X jest dla tych, którzy marzą o atakowaniu zjazdów z prędkością roweru z barankiem i z pewnością prowadzenia roweru górskiego. Wydajność i kontrola. Szybko i przyjemnie.

MY23 Revolt X Advanced Pro 0 Product WebRes 22

Nowa geometria ramy charakteryzuje się dużym reachem z myślą o maksymalnej kontroli na żwirze i błocie. Lekki materiał ramy i innowacyjne technologie dają w rezultacie połączenie zwinności i kontroli, które pomogą Ci pewnie pokonywać podjazdy, szybkie zakręty i trudne zjazdy.

 MY23 Revolt X Advanced Pro 0 Product WebRes 12

FLIP CHIP

Nowa seria Revolt X może być łatwo dostosować do stylu jazdy oraz terenu. Wszystkie ramy wyposażone są we flip-chip umożliwiający zmianę bazy kół i prześwitu tylnej opony. Zintegrowany system składa się z podkładki z offsetem, którą łatwo można poluzować, wyjąć i odwrócić do długiego lub krótkiego ustawienia, używając klucza imbusowego 5 mm.

  • Krótka pozycja: Gdy flip chip jest w krótkiej pozycji, baza kół jest krótsza (1026 mm w rozmiarze M). W tej pozycji prześwit na opony wynosi do 42 mm.
  • Długa pozycja: Gdy Flip Chip jest w pozycji długiej, baza kół wydłuża się o 10 mm (1036 mm w rozmiarze M) i otrzymuje się dodatkowy prześwit na opony, aż do 53 mm.

JAK TO WPŁYWA NA WRAŻENIA Z JAZDY?

  • Krótka pozycja: Krótsza baza kół wpływa na szybsze i bardziej zwinne prowadzenie. To jest świetne rozwiązanie podczas jazdy w mieszanym terenie, który łączy asfaltowe drogi z gładkimi i szybkimi szutrami. Czułość prowadzenia wraz z mniejszą średnicą (i niższą wagą) opon, sprawia, że jest to najlepszy wybór, gdy prędkość, wydajność i dobre prowadzenie ma największe znaczenie.
  • Długa pozycja: Długa pozycja wydłuża bazę kół, co dodaje większą stabilność na nierównych drogach szutrowych. Dodatkowy prześwit na opony (aż do 53 mm) pozwala na wybór opon o większej objętości, zwiększając przyczepność i kontrolę. Długa pozycja jest idealna dla tych, którzy jeżdżą po szybkich zjazdach i technicznych podjazdach.

MY23 Revolt X 1 Product WebRes 13

Do wyboru są także różne opcje montażu sztyc: sztyca regulowana/amortyzowana, zapewniająca maksymalną kontrolę, sztyca w technologii D-Fuse lub tradycyjna okrągła sztyca 30,9 mm

REVOLT X ADVANCED PRO

Giant w ramach tej linii proponuje 3 specyfikacje, zbudowane na lekkiej, kompozytowej ramie klasy Advanced, połączona z widelcem o skoku 40 mm. Taki frameset ma przesuwać kolejne granice w zmiennym terenie, na szutrze czy błocie. Flip chip pozwala ustawić bazę kół i zwiększyć prześwit do 53 mm. Możesz wybrać fabryczną sztycę regulowaną/amortyzowaną, sztycę Giant D-Fuse lub standardową, okrągłą sztycę 30,9 mm. Kierownica Contact SL XR D-Fuse dodatkowo minimalizuje zmęczenie, pochłaniając wstrząsy i wibracje.

MY23 Revolt X Advanced Pro 0 Product WebRes 09

  • Płynna kontrola - Kompozytowa rama została zaprojektowana specjalnie z uwzględnieniem przedniego zawieszenia. Dzięki skokowi 40 mm widelec pochłania uderzenia i wyboje, a Ty możesz jeździć płynniej i szybciej po nierównej nawierzchni.
  • Najwyższy komfort - Obniżone widełki górne z rurami o mniejszej średnicy pochłaniają mikrowstrząsy i wibracje. Większe nierówności będą pochłaniane przez amortyzowaną sztycę o skoku 25mm. Kierownica Contact SL XR D-Fuse zapewnia większy komfort bez poświęcania sztywności potrzebnej do pokonywania zakrętów, sprintu lub wspinaczki.
  • Dopasowany do terenu - Flip chip w tylnych widełkach reguluje rozstaw osi: krótki dla szybszego, bardziej zwinnego prowadzenia lub długi dla lepszej stabilności przy wysokich prędkości. Długie ustawienie pozwala zamontować również opony o większej szerokości, aż do 53 mm. Możesz użyć dołączonej sztycy regulowanej i amortyzowanej, lub wymienić na autorską sztycę Gianta D-Fuse lub tradycyjną okrągłą sztycę 30,9 mm.

MY23 Revolt X Advanced Pro 0 Action WebRes 10

SPECYFIKACJE REVOLT X ADVANCED PRO

 

REVOLT X ADVANCED PRO 0

36 999 zł

REVOLT X ADVANCED PRO 1

29 999 zł

REVOLT X ADVANCED PRO 2

21 499 zł
  MY23RevoltXAdvancedPro0_ColorAAirglow MY23RevoltXAdvancedPro1_ColorACordovan MY23RevoltXAdvancedPro2_ColorAMistyForest
RAMA
ROZMIARY XS, S, M, M/L, L, XL XS, S, M, M/L, L, XL XS, S, M, M/L, L, XL
KOLOR Airglow/Black Currant Cordovan/Copper Coin Gloss Misty Forest/Matte Black Diamond
KOLOR Airglow/Black Currant Cordovan/Copper Coin Gloss Misty Forest/Matte Black Diamond
Rama Kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, mocownia bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm Kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, mocownia bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm Kompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, mocownia bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, flat-mount disc, flip chip, max. rozmiar opony 700x53mm
Widelec Fox 32 Float AX Performance Elite, 40mm, Fit4, 12x100mm RockShox Rudy Ultimate XPLR, 40mm, Charger Race Day, 12x100mm RockShox Rudy XPLR, 40mm, 12x100mm
KOMPONENTY
Kierownica Giant Contact SL XR D-Fuse, flara 16°, aluminium Giant Contact SL XR D-Fuse, flara 16°, aluminium Giant Contact SL XR D-Fuse, flara 16°, aluminium
Owijka Giant Stratus Lite 3.0 Giant Stratus Lite 3.0 Giant Stratus Lite 3.0
Wspornik kierownicy Giant Contact, 8°, aluminium Giant Contact, 8°, aluminium Giant Contact, 8°, aluminium
Wspornik siodła Sztyca amortyzowana, zdalnie regulowana, 30.9mm, 25mm skoku amortyzacji, XS: 365mm / 75mm skoku, S:415mm / 100mm skoku, M:415mm / 100mm skoku, M/L: 415mm / 100mm skoku, L:415mm / 100mm skoku, XL: 415mm / 100mm skoku Sztyca amortyzowana, zdalnie regulowana, 30.9mm, 25mm skoku amortyzacji, XS: 365mm / 75mm skoku, S:415mm / 100mm skoku, M:415mm / 100mm skoku, M/L: 415mm / 100mm skoku, L:415mm / 100mm skoku, XL: 415mm / 100mm skoku Sztyca amortyzowana, zdalnie regulowana, 30.9mm, 25mm skoku amortyzacji, XS: 365mm / 75mm skoku, S:415mm / 100mm skoku, M:415mm / 100mm skoku, M/L: 415mm / 100mm skoku, L:415mm / 100mm skoku, XL: 415mm / 100mm skoku
Siodło Giant Approach SL Giant Approach SL Giant Approach SL
NAPĘD
Manetki SRAM Force eTap AXS, 1x12 SRAM Rival eTap AXS, 1x12 SRAM Rival 1, 1x11
Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle AXS SRAM GX Eagle AXS SRAM Rival 1
Hamulce SRAM Force eTap AXS, hydraulicznezne, tarcze SRAM CenterLine [P]160 mm, [T]160 mm SRAM Rival eTap AXS hydrauliczne, tarcze SRAM PaceLine [P]160mm, [T]160mm SRAM Rival 1 hydrauliczne, tarcze SRAM PaceLine [P]160mm, [T]160mm
Dzwignie hamulca SRAM Force eTap AXS hydrauliczne SRAM Rival eTap AXS hydrauliczne SRAM Rival 1, hydrauliczne
Kaseta SRAM XG-1295, 12-rzędowa, 10-52 SRAM XG-1275, 12-rzędowa, 10-52 SRAM Rival, 11-rzędowa, 11-42
Łańcuch SRAM X01 Eagle SRAM GX Eagle SRAM PC-1130
Mechanizm korbowy SRAM Force D1 DUB, 40t SRAM Rival D1 DUB, 40t SRAM Rival D1 DUB, 40t
Środek suportu SRAM DUB, press fit SRAM DUB, press fit SRAM DUB, press fit
KOŁA
Obręcze Giant CXR X1 Carbon Disc, ETRTO: 25-622, wys. 35mm, Hookless, Tubeless Ready Giant CXR X1 Carbon Disc, ETRTO: 25-622, wys. 35mm, Hookless, Tubeless Ready Giant CXR X1 Carbon Disc, ETRTO: 25-622, wys. 35mm, Hookless, Tubeless Ready
Piasty [P] Giant AR, łożyska maszynowe, Centerlock, oś 12x100 [T] Giant AR, bębenek DT350 ratchet 36T, łożyska maszynowe, CenterLock, oś 12x142 [P] Giant AR, łożyska maszynowe, Centerlock, oś 12x100 [T] Giant AR, bębenek DT350 ratchet 36T, łożyska maszynowe, CenterLock, oś 12x142 [P] Giant AR, łożyska maszynowe, Centerlock, oś 12x100 [T] Giant AR, bębenek DT350 ratchet 36T, łożyska maszynowe, CenterLock, oś 12x142
Szprychy Sapim CX-Ray, [P] 24, [T] 24, zaplot DBL Sapim CX-Ray, [P] 24, [T] 24, zaplot DBL Sapim CX-Ray, [P] 24, [T] 24, zaplot DBL
Opony Maxxis Rambler, 700x50c, tubeless Giant CrossCut Grip 1, 700x45c, tubeless Giant CrossCut Grip 1, 700x45c, tubeless
Dodatki zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja) zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja) zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, łyżka do opon, klucz do zaworu, instrukcja)
Waga orientacyjna 9,85 (rozmiar M)